#1 Skrevet November 16, 2009 Har plugga Egr-en mellom egr og innsug på allroaden no, men får som mange andre feilkode. Veit at det fantes ein tråd for å koble denne ut.. men finner den ikkje igjen. På forrige A6-en min var dette gjort med vagcom, og ingen feilkoder kom.. Noken som har ein løsning på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2009 Denne du tenker på? http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html Men den er vel bare til firer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2009 Usikker på om eg kan bruke denne til min.. Ingen som har gjort dette, og veit korleis ein kan hindre at feilkoden kjem??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2009 har du blindet vakumstyringa til EGR også? Og til magnetventilen som styrer vakumen til egr - klokka? Jeg har gjort dette på min 1,9TDI og ingen problemer her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2009 Ingen som veit noke om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2009 sett inn pakning med 7mm hull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 21, 2009 Har plugga Egr-en mellom egr og innsug på allroaden no, men får som mange andre feilkode.Veit at det fantes ein tråd for å koble denne ut.. men finner den ikkje igjen. På forrige A6-en min var dette gjort med vagcom, og ingen feilkoder kom.. Noken som har ein løsning på dette? Hei.Hvis du søker på egr og går inn på tråden med 338 innlegg så finner du løsning på slutten der.skulle gjerne lagt inn linken for deg,men er helt grønn når det kommer til sånt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 21, 2009 Men en annen løsning som jeg tror ville funke,er og kappe egr-røret og sette på ett filter i enden.(herr frilseth som kom med denne gode ideen:-))har samme problem på kjerringa sin a4,så tenkte og prøve det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 23, 2009 sett inn pakning med 7mm hull Men då er vel egentlig ikkje egr,en blokka lengre då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...