#1 Skrevet November 16, 2009 Kjøpte nettopp en golf IV 2000 mod. Disse har jo den funksjonen at hvis du låser opp og ikke åpner døren, låser den seg igjen etter et minutt eller noe. Dette skjer selv om jeg åpner førerdøren. Har og merket at lyset inni i bilen ikke tenner når jeg åpner førerdøren. Regner med dette er en eller annen bryter i døren som er defekt. Så spørsmålet mitt er: Hvor sitter denne bryteren? Er den lett å bytte? Dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2009 Kjøpte nettopp en golf IV 2000 mod. Disse har jo den funksjonen at hvis du låser opp og ikke åpner døren, låser den seg igjen etter et minutt eller noe. Dette skjer selv om jeg åpner førerdøren. Har og merket at lyset inni i bilen ikke tenner når jeg åpner førerdøren. Regner med dette er en eller annen bryter i døren som er defekt. Så spørsmålet mitt er: Hvor sitter denne bryteren? Er den lett å bytte? Dyrt? Sitter en microbryter på låsekassa i døra. Må skifte komplett lås for å få det iorden. Vet at noen har skiftet kun bryter, men tror den er litt vanskeli å få tak i siden det ikke selges som reservedel på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2009 Var det jeg hadde en mistanke om. Vet du hvor mye låsekassen koster? Er det en grei sak å bytte selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2009 koster vel ca 1700kr. Litt jobb og bytte ja, pluss du trenger en liten XZN bits for å skru av dørlåsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2009 koster vel ca 1700kr. Litt jobb og bytte ja, pluss du trenger en liten XZN bits for å skru av dørlåsen. Er litt jobb, men igrunn enkel skruing om man har litt peiling:) Ligger garantert en DIY på forumet her eller lignende forum. Kan også se etter DIY tl Passat 3B/G siden det er i samme gate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...