takluke justering audi 80luke

Anbefalte innlegg

skulle hatt kopi av verkstedbok/arbeidsbeskrivelse av justeringer for takluke på 86 modell audi 80.. ble noe små ujustert etter ombygg ned i jetta´n :( mvh jan erik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noe tilgang på dette ? event vet hvor man kan få lastet ned noe slik. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det hvordan den skal være justert du tenker på?

på b3 er det vel 0mm i forkant og 1mm i bakkant, løft over taket...

Om det er hvordan, så er det avhengig om den er elektrisk eller manuell.. men trikset er vel kort sagt.. sett takluka der den skal være... ta av håndtaket/motorn.. kjørt motorn til "0 stilling" sett på plass igjen...

No sånt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er til 85 modell audi. problemet er at midt posisjon, mellom tilt og bakover er ikke helt riktig .så mistenker at en av wirene ikke er samstilt. så skulle fått sett i versted boka for justering av hele lukemekanismen.. ellers får jeg bare prøve og feile litt nedi der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er til 85 modell audi. problemet er at midt posisjon, mellom tilt og bakover er ikke helt riktig .så mistenker at en av wirene ikke er samstilt. så skulle fått sett i versted boka for justering av hele lukemekanismen.. ellers får jeg bare prøve og feile litt nedi der :)

gjør som jeg sa... du skrur takluka dit den skal, for så å pelle ut mekanismen, og så sette den "i null" og setter den på plass igjen... funker på elektriske, og fungerer sikkert på mekaniske også :)

Grunnen til at takluke stopper på feil plass er altså fordi motorn/mekanismen står feil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. :) jeg får prøve det :) takk for info..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. :) jeg får prøve det :) takk for info..

Håper det var bra nok forklart, hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.