#1 Skrevet November 16, 2009 Ja som tittel sier, hvem gjør det? Tenker da på første generasjon felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2009 Christer selger vel dette til medlemmer her på forumet? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=77092 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2009 Nei, det er "kinafelger" ifølge han selv. Spurte nokså nylig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2009 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2009 (endret) Jeg kan skaffe disse "Made in Italy" i 8.5x19. Edit: Sjekket nå, de "gamle" RS6 felgene hadde de ikke på lager. Kun nye RS6 II felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2009 WSP er italiensk og lager replicafelger til de fleste merker. AutoGrip har vært forhandler av disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2009 Jeg skaffer også fra WSP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 23, 2009 Jeg skaffer også fra WSP Da skaffer du meg en pris også da? ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...