#1 Skrevet November 16, 2009 Fant en billig R32 fanger http://www.stimport.mystore.no/ds_product_info.php?cPath=44&products_id=96 Men synes den ser litt "kantete" ut øverst foran på bildet. Noen som har bestillt denne eller vet noe om den? Var jo utrolig billig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2009 ja var en billig frontfanger. her har du hele kitet for biillig penge! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19566171 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2009 står jo ikke en pøkk om det er plast eller glassfiber på den finn linken da, billig masseprodusert glassfiber er ett rent helvette å tilpasse til tider å det holder ikke på formen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2009 kan jeg tro på! but still cheap : P men heller bedre og koste på litt og heller ha noe ordentlig bra ; D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2009 dette står rett under bildet: "VW Golf 4 R32 Frontfanger Meget lekker frontfanger til Golf 4. Denne fangeren leveres i massivt ABS-Plast av topp kvalitet. 100% bolt on på bilen. Inkludert skruer og aluminum-mesh grill. Passer til Coupe og Sedan fra 98-04" tror faktisk denne kan være bra jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2009 var Finn.no linken mathias kom med jeg komenterte den Joachim linker til ser som sagt litt kantete ut, men ikke stort værre enn att den kan rundes av ser det ut som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2009 Noen som vet om andre nettsider som selger R32 frontfanger til en grei pris? Tror ikke jeg tørr å ta sjangsen på den kantete jeg linket til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 17, 2009 Du kan høre med Frode Kristoffersen eller Håkon Sandberg her på forumet, de har sikkert, vist ikke, http://www.tmtuning.com/ alt dette er ABS plast! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 17, 2009 Var nettopp inne på tmtuning, synes alle utenom den oem fangeren så litt kantete ut på bildene. Eller er det bare mine øyne som er litt kantete: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 17, 2009 Var nettopp inne på tmtuning, synes alle utenom den oem fangeren så litt kantete ut på bildene. Eller er det bare mine øyne som er litt kantete: klø : Syns den fangeren i første post såg bra ut, og vuderer en slik en sjøl. Er ju litt kantete "oppe" på OEM fangeren også. Dårlig vinkel, men ser "kanten" likevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 18, 2009 Syns den fangeren i første post såg bra ut, og vuderer en slik en sjøl. Er ju litt kantete "oppe" på OEM fangeren også. Dårlig vinkel, men ser "kanten" likevel. Er dette bildet av en OEM fanger? Ser jo tydelig at den er kantete oppe, trodde de var helt runde jeg. Da er det jo bare å slå til på den jeg linket til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 18, 2009 Er dette bildet av en OEM fanger? Ser jo tydelig at den er kantete oppe, trodde de var helt runde jeg. Da er det jo bare å slå til på den jeg linket til:) Orginal fanger ja så det er bare å slå til. Gi mej en tilbakemelding på PM hvordan passformen er på den så hadde du vart kjempe kjekk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 18, 2009 Da var denne bestillt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 24, 2009 hvor bestilte du ifra? : ) tmtuning? har tenkt på en ny fanger selv så spent på pris på evt. frakt og tid det tar.. : P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 24, 2009 Bestillte fra den linken i første posten. Koster 2093, gratis frakt:) Bestillte den på onsdag, var sendt igår. Så regner med den ankommer meg imorgen eller torsdag. Håper å få prøvemontert den før jeg reiser på ferie på søndag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 25, 2009 oii : P det var en bra pris og sykt at de fikk sendt den så fort : P andre nettsteder som selger styling ect. lever jo stylingen alt ifra 2 uker til 6 uker : | får nok bestille en jeg også da ; D legge gjerne ut bilder av den når den kommer : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...