#1 Skrevet November 17, 2009 lurte bare på hva man maks kan senke en golf IV 1998 mod når det er 10 mm spacer bak og 19" felger med 225 / 35 / 19 dekk? mvh MG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2009 avhenger jo av innpress og bredden på felgen også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2009 beklager ..glemte og skrive det : P er 9" breie med 35 ET 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2009 Og så avhenger det om du har originalt stabstag fremme, eller har bygd om til 4Motion/R32 stag. Førstnevnte treffer drivakselen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2009 alt på bilen er originalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2009 alt på bilen er originalt.. Da får du ikke senka mye før du får problemer, rundt 40mm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2009 takk for svar : ) hva med 18 " da med 225 / 35 / 18 dekk? lyst på en lav bil med litt store felger : P mvh MG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 17, 2009 takk for svar : ) hva med 18 " da med 225 / 35 / 18 dekk? lyst på en lav bil med litt store felger : P mvh MG Er ikke hjula som stopper deg men stabstaget, bytt stag og du kan senke mer. Men skal du ha skikkelig lav bil bør du ikke ha bredere enn 215 dekk, selv det subber i innerskjermene og i skjermfalsen fremme ved nok senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 17, 2009 hehe, ikke bra : P blir bytting av stabbstag, smalere felg og dekk da : ) takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 17, 2009 Jeg har 8.5x18 med ET 30... Hvor langt ned kan jeg sleppe den da a? Den er ganske langt nede allerede, uten at det går i noen steder... Har 4-5cm klaring under omtrent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 17, 2009 Jeg har 8.5x18 med ET 30... Hvor langt ned kan jeg sleppe den da a? Den er ganske langt nede allerede, uten at det går i noen steder... Har 4-5cm klaring under omtrent.. 4-5cm klaring? Fjern dekselet under motoren Har du sjekka drivakslene for subbe"sirkler" etter å ha tatt i stabstaget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 17, 2009 4-5cm klaring? Fjern dekselet under motoren Har du sjekka drivakslene for subbe"sirkler" etter å ha tatt i stabstaget? Heh den er jo litt lav da Har ikke sjekka akslene nei, men aldri hørt noe subbing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 17, 2009 Heh den er jo litt lav da Har ikke sjekka akslene nei, men aldri hørt noe subbing.. Kjørt lavt jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 9, 2010 slett denne tråden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...