#1 Skrevet November 17, 2009 (endret) Har skaffet meg ETKA, men når jeg kjører i gang instal får jeg beskjed om at det kreves 1280x1024 oppløsning? Hvordan går det an å trikse til dette? Har hverken PC eller MAC med den oppløsninga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2009 hadde samme problemet på laptopen, kobla da til ekstern skjerm som takla denne oppløsningen installerte å ingen problemer i ettertid. edit: da med den eksterne skjermen frakoblet såklart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2009 Har du gammel versjon? Mener det ikke er et problem lengre i 7.0? Har installert 7.0 rett opp i 1024 x 768 i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2009 Da har du trolig versjon 6, den hadde et slikt krav. Versjon 7 og nyere går på stort sett hva som helst og er i tillegg mye mer brukervennlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2009 ser ut til at jeg kanskje like så godt skal gå til anskaffelse av versjon 7 da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2009 Det ble versjon 7, så da var problemet ute av verden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2015 Hei, er det mulig å ha etka i MAC? tviler litt på det men kanskje noen vet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2015 Tørr jeg spørre hvor/hvilken side dere "kjøper" delekatalogen for tiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...