#1 Skrevet November 17, 2009 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg ny bil og derfor meldt meg inn her på forumet:) Siden jeg skal bytte registerreim på bilen lurer jeg på om jeg i samme slengen burde bytte vannpumpen? Såvidt jeg vet er ikke vannpumpen drevet av reimen på denne men om den er vanskelig å komme til i ettertid og siden jeg likevel må av med fronten for å bytte reg reim tenkte jeg at det kunne være lurt å ta vannpumpen samtidig. Men er dette noe som er en svakhet på disse bilene kanskje eller er det bare å tut å kjør? Bilen er forsåvidt en 2000 modell a4 tdi quattro Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2009 Bytt vannpumpen når du først skal bytte regreim, er fryktelig irriterende om denne ryker en liten stund etterpå..Du kommer til , men ganske trangt når fronten er montert.. er ikke unormalt at desse takker for seg etter noen år.. koster heller ikke allverden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2009 Oki... ja tenkte det samme.. blir nok skiftet samtidig da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...