#1 Skrevet November 17, 2009 Noen som vet hva som menes med list.BSW ? prøver å finne meg noen bra dekk på dekkonline.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2009 Første som slo meg var sånn "list" på dekket som beskytter felgkanten? Er veldig usikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2009 Første som slo meg var sånn "list" på dekket som beskytter felgkanten? Er veldig usikker. ja er usikker jeg også. Det som slår meg med dekkonline, er att en sjelden finner dekktype med samme betegnelse her i landet. Kan jo være att dekket er tilpasset andre land og kjøreforhold? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2009 Helt enig med deg. Det er blant annet for dårlig informasjon om hvert enkelt dekk. For de som ikke har veldig peiling så kan det være vanskelig å forstå f.eks: "Belastning: 79 og hastighet: Q". Burde vært skrevet hva dette innebærer. Jeg kjenner igjen en del av dekkene, ihvertfall til Continental - men det er også mange dekk som ikke har samme betegnelse som andre dekksjapper her til lands, som du nevner, Kjell. Vet at det er veldig mange som er fornøyd med dekkene de har kjøpt derifra, har hørt bare positivt om Christer og de andre der. Dette er ikke ment negativt, men ting som burde vært rettet opp i. Kunne kanskje ha sendt dette til Christer. Du kan sikkert prøve å sende en mail/PM til Christer på Dekkskift, han hjelper deg helt sikkert med å forklare litt og hjelpe deg med å finne riktig dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2009 Helt enig med deg. Det er blant annet for dårlig informasjon om hvert enkelt dekk. For de som ikke har veldig peiling så kan det være vanskelig å forstå f.eks: "Belastning: 79 og hastighet: Q". Burde vært skrevet hva dette innebærer. Jeg kjenner igjen en del av dekkene, ihvertfall til Continental - men det er også mange dekk som ikke har samme betegnelse som andre dekksjapper her til lands, som du nevner, Kjell. Vet at det er veldig mange som er fornøyd med dekkene de har kjøpt derifra, har hørt bare positivt om Christer og de andre der. Dette er ikke ment negativt, men ting som burde vært rettet opp i. Kunne kanskje ha sendt dette til Christer. Du kan sikkert prøve å sende en mail/PM til Christer på Dekkskift, han hjelper deg helt sikkert med å forklare litt og hjelpe deg med å finne riktig dekk. Jobber han på dekkonline? dekkonline@delti.com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2009 (endret) Faen, nå surrer jeg helt her. Var ikke klar over at det var http://www.dekkonline.com du var ute etter, jeg tenkte bare http://www.dekkskift.no/dekkonline.no Leste ikke at du hadde .com etter Dekkonline i det første innlegget ditt, trodde du mente Dekkskift/Dekkonline.no Men isteden for å kjøpe dekk på Dekkonline.com så ber jeg deg likevel sende en mail til Christer på Dekkskift, han har peiling og hjelper deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2009 Winter Contact TS er et dekk for kontinentale forhold. Sikkert fine på høstklinføret vi har i Osloområdet nå om dagen, men ingen hit når Kong Vinter strammer grepet. Jeg kan også anbefale å kontakte Dekkskift/Christer i Fjerdingby: ja : (selv om Stord ikke akkurat er "rett rundt hjørnet";)). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2009 Winter Contact TS er et dekk for kontinentale forhold. Sikkert fine på høstklinføret vi har i Osloområdet nå om dagen, men ingen hit når Kong Vinter strammer grepet. Jeg kan også anbefale å kontakte Dekkskift/Christer i Fjerdingby: ja : (selv om Stord ikke akkurat er "rett rundt hjørnet";)). Har fått takk i noen nesten nye vredestein hos en jeg jobber med, så det ordnet seg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...