#1 Skrevet November 17, 2009 Lokallagstreff Pizzanini Horten Torsdag 19. Nov kl. 18.30 Er folk klare for litt pizza og bilprat?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2009 Æ kjem. Nå er frontleppa av, så da kanskje jeg kan ta "hovedveien"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2009 haha.. i *vintermodus*... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2009 Får se om ikke jeg får tatt turen! Enda litt usikker på hvordan det blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2009 mulig jeg tar turen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2009 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2009 Er vel stor sannsynlighet for at vi kommer, skal 'bare' først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2009 Bilen lekker en del kjølevæske, så får se om jeg kommer meg frem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2009 Veldig bra treff, men ble litt mye nachos før maten kom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...