#1 Skrevet November 17, 2009 Er det noen som vet hvor stor innvendig diameter en felg må ha for å gå rundt på en golf 3? Finnes det 13" felger som passer? Trenger evt noen billige slike, gjerne uten dekk.. Skrik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2009 Står vel i vognkortet om hva den er levert med org? er som regel det minste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2009 Hvor store bremser har du? Biler med 240 mm skiver tar 13" hjul. Biler med 260 mm må ha 14". Biler med 280 mm skiver må ha 15". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2009 Bilen er levert med 14", så da er det dette jeg må ha? Noen som vet helt sikkert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2009 ABS på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2009 Er ABS ja. Større bremser da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2009 Er ikke akkurat fasit på dette da det finnes noen motorsportfelger med buet innside for å sluke store bremser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2009 Er ABS ja. Større bremser da? Enten større skive eller større kaliper. Mine erfaringer er at 13" går på de uten ABS (dette gjelder ikke GTi og VR6, da de har større bremser uansett) og at du må opp på 14" når du har ABS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2009 Takk for innspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 22, 2009 Jeg ser at bilen er en 96 1,6 GL. 100 hk? 100 hk har 260-bremser. Da er det 14" som gjelder. 175/65-14 blir bra vinterdimensjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 24, 2009 Er en 100 hk ja Grunnen til at jeg lurte er fordi jeg har noen nesten helt nye 13" dekk liggende fra gamlebilen til mor, om noen lurte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...