#1 Skrevet November 17, 2009 jeg er nå Drit lei av den pipinga hver gang jeg setter meg i bilen! vet at jeg må montere motstander,men liker ikke tanken på at disse glo-varme motstandene ligger rundt om i bilen- og ettersom det er jævelig kronglete å montere disse ,å da er jeg redd for resultatet. jeg tenker ikke på xenon- de fåes ikke i parklys. det jeg er ute etter er grøftelys,kjørelys og parklys i halogen som lyser tilnærmet min orginale bixenon? finns dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2009 Det får du hos dioder.no. Har kjøpt xenon hvite led til alt som er på min b7 og det fungerer utmerket;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2009 Du finner endel her også. http://www.dybvik-trading.no/default.asp Har selv kjøpt w5w til parklys og h1/h3 4200 kelvin til nær, fjern og tåkelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2009 ok jeg skal prøve de gp thunder h11 til grøftelysa-skal gi tilbake mld- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2009 jeg kjører med gp thunder med innebygget can-bus o grøftelysa......funker utmerket her;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...