Anbefalte innlegg

har en 82mod audi 100 2,2l som ikke er som den skal,

motoren hører ut som den går greit når du ruser den opp.

men prøver du å sette den i gir å slipper clutchen så dør den ut. nekter å få bilen fremmover. hva i allverden gjør dette? trodde det var reima som hadde hoppet over men det var ikke det som gjorde det. den får bensin. så er den bare LAT : eek : eller er det noe som kan rettet på? blir litt frustrert jeg!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke har jeg noe greie på motor, men har hatt mange biler opp igjennom tiden.

Dette høres ut som et tilfelle jeg hadde på en MB300.

Jeg byttet fordelerlokk, rotor, pluggledninger og plugger.

Fikk en ny motor omtrent, ikke til å kjenne igjen!

Fikk endel "eksperthjelp" på nettet som bestod i å bytte luftmengdemåler, eletrisk styresystem osv.....

Ikke alltid så vrient, av og til glemmer man de enkle tingene. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er alt prøvd. skiftet rotor, fordelerlokk, pluggledninger, plugger, men ikke noe forskjel.

har prøvd å skifte dyser, innsug, så å si det meste, skal prøve å skifte hele fordeleren å se om det hjelper.

er det ingen som har hatt lignende problem eller?

litt dumt å skifte motor pga en baggatel da!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tatt kompressjons test på den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det vart tatt komp test og den var bra, men om eksosen er tett, vil ikke det merkes på komp målingen?

for jeg har ikke sjekket om det er tett på noen andre måter....

skal sjekkes, takk for tipset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en 82mod audi 100 2,2l som ikke er som den skal,

motoren hører ut som den går greit når du ruser den opp.

men prøver du å sette den i gir å slipper clutchen så dør den ut. nekter å få bilen fremmover. hva i allverden gjør dette? trodde det var reima som hadde hoppet over men det var ikke det som gjorde det. den får bensin. så er den bare LAT : eek : eller er det noe som kan rettet på? blir litt frustrert jeg!!

Jeg er fristet til å svare :) Når du sier det går greit å ruse motoren, men å sette den i gir og slippe clutchen så dør den ut... Slippet håndbrekket??? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det har jeg ikke tenkt på.......... daaaaaaaaaaaaaaaa : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.