#1 Skrevet Januar 15, 2005 Heisan. Har akkurat meldt meg inn i VACN. Ettersom jeg bor ved mjøsa, ville det passet fint å være i mjøsa lokallag. Har fra før hatt T2,T3 og en T4 pluss noen andre merker også. Men kjøpte en 95 mod. T4 her om dagen. Som skal ombygges en del etterhvert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2005 Heisann.. så lenge ingen andre har sakt det enda, så får jeg ønske deg velkommen til Mjøsa lokallg og VACN da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2005 Takk for det...Hva må jeg gjøre for å bli med i lokallaget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2005 Jeg får trå til å gratulere så mye som medlem, og du er hjertelig velkommen inn i mjøsa lokallag!!! jaggu bra folk tar til fornuft å blir med i klubben og ikke minst sier i fra her på forumet om det! DET ER BRA!!!!! "Gleder meg sykt til treffa i år som kommer" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2005 Heisann. Velkommen til klubben og lokallaget. Hvis du sender meg en pm. med navn og adresse og åssen bil du har, så skal vi få lagt deg til i våres lister. Hvis det er noe du lurer på ang. lokallaget så er det bare og ta kontakt med meg, tlf. 92887896 mail.kurt@sigmatic.no Mvh Kurt M. Lundquist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2005 velkomen skal du være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2005 Jeg får trå til å gratulere så mye som medlem, og du er hjertelig velkommen inn i mjøsa lokallag!!! jaggu bra folk tar til fornuft å blir med i klubben og ikke minst sier i fra her på forumet om det! DET ER BRA!!!!! "Gleder meg sykt til treffa i år som kommer" Takk for det... Moro å kunne dele samme interresse som mange andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2005 velkomen skal du være Takk for det, hyggelig at det er lokallag. Så får man truffet fler i nærområdet med samme interresser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 20, 2005 Heisann. Velkommen til klubben og lokallaget. Hvis du sender meg en pm. med navn og adresse og åssen bil du har, så skal vi få lagt deg til i våres lister. Hvis det er noe du lurer på ang. lokallaget så er det bare og ta kontakt med meg, tlf. 92887896 mail.kurt@sigmatic.no Mvh Kurt M. Lundquist Takk for det, gleder meg til å dele erfaringer osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 20, 2005 Velkommen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 20, 2005 jau vellkommen so mykje. saman er me sterke!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...