Anbefalte innlegg

Hei,

 

Lurte på om det e nåken verksteder på Karmøy som e flinke med vw/audi?Har te nå levert inn på Aksdal bil men blir jo jækla långt å kjøra inn fra Kopervik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syreveien Auto (i Skudenes) skal være nokså god på vag (Hein Tore der har iallefall jobbet på Møller i mange år tidl. før han ble medeier.)

Men Skudenes er jo også ett stykke fra Kopervik :P men ikke fullt så langt som til Aksdal : smil :

 

Du har jo Kopervik Auto også, som generelt er veldig flinke, men vet ikke hvilken "ekspertise" de har på vag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke reparere selv ved behov? Slipper da å kjøre noe sted ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dueland bil i haugesund skal og ver dyktige på audi :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt mye bra om Dueland ja,men det e i Haugesund ;) Kopervik Auto har jo som oftast månasvis med ventetid.Noen som vett nåke om Sevland Bil verskstedet?Hørte han eine der hadde jobba på Wathne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spør kristian per. trenge du verksted da? e jo i orden din bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har og Avaldsnes Bilverksted. Vett dei har hatt møkje vw/audi jobbar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay greit å veta!Johnny : E nåke småting eg må fiksa ;) Tenke jo mest framøve da så eg vett det te neste gång eg ska inn med an

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur møller i haugesund kan litt o på ein voldsomt go dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E nåke småting eg må fiksa ;) Tenke jo mest framøve da så eg vett det te neste gång eg ska inn med an

 

Ka du skal fiksa då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ska eg ha an inne på Aksdal Bil på fredag for å bytta simringen så går inn i girkassen fra drivakslingen(?) så e det foring å nåke sånn så ska fiksas ein aen gång..E bare greit å vita kim eg kan ringa te ;) Ska du begynna hima i garasjen snart kanskje ?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska du begynna hima i garasjen snart kanskje ?;)

Tja, kanskje det. Får vel begynna med mine bilar først, men kanskje eg tar andre sine seinare ;) Har ein større jobb på trappene, ny blokk, porta topp, 4x spjeldhus, hiddensprut osv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefala Sevland Autoteknikk. Meget dyktige folk, kjenne han eine eigaren der (Kjetil Eliassen). Dei har og fått avansert diagnoseutstyr, og chip/omprogrameringsutstyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay har ikkje fått testa dei ennå men hørre di reklamere om di på radioen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det i 80en du ska ha detta?

 

Jupp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.