#1 Skrevet November 18, 2009 Trenger en overgang fra en type antenneplugg til en annen med 90graders vinkel. Hvem selger slikt i Bodø? Jeg handler ikke fra Lyd på Hjul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2009 buump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2009 Prøvd Auto-Parts??? Bilelektro ved siden av Imaas?? Mekonomen??? Hellanor har ikke på lager i alle fall.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2009 Hadde planlagt å dra på bilelektro i dag noen som vet hvem bodø taxi og posten benytter til å installere utstyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2009 Nordland Taxi bruker en som heter Johan, ansatt av nordland Taxi.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2009 Jasså, var da voldsomt hva du visste Har iallefall fått tak i akkurat det jeg skulle har. Kom meg ikke helt til bilelektro da jeg skulle innom mekonomen å prate kjenning og vips fisket han fram en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2009 Når man jobber i bransjen, så vet man jo litt.. hehe Det var jo bra det da. God helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...