Diverse spørsmål ang. MFD2 og forsterker?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en blaupunkt forsterker som man bare kobler rett på orginalt ledningsnett. Jeg har MFD2 CD og CD-veksler.

Problemet er at når jeg spiller CD så hopper MFD2'en ut til radio.

Så det jeg tror at at spillern må programmeres med vagcom til og vite at den ikke skal sende ut så mye signal.

Den hopper fra CD til radio på lavt volume og høyt volume, men fortere på høyt. Men kan gå fra 30 sek til 10 minutter mellom hver gang.

Noen som har gjort dette før?

Og vis noen veit hvor nyeste firmware til MFD2 er og få tak i så si gjerne ifra.

En annen ting, hvordan takler mfd2 med orginal mobilpakke samtaler, med meg kan jeg bare stille volumet, svare og legge på thats it.

takker for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet ut at så lenge forsterkeren gir signal til høyttalerene i bakdørene så hopper mfd2'en fra cd til radio, men vis mfd2'en driver høyttalerne bak og forsterkeren i front så fungerer alt bra.

Men er jo veldig spesielt at det skal være sånn. Har prøvd ALLE innstillinger i vagcom uten at det gir endrig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virkelig ingen med golf 5 som har problem med av vis høyttalerne i bakdørene blir drevet gjennom egen forsterker så hopper MFD2 en over til radio fra cd-vekslern?

hehe, er vel ingen som har testet akkurat dette før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har idag testet med eget eksternt batteri kun til forsterkeren. Samt koda over til 0 passive høyttalere.

Når man skrur opp volumet så begynner tiden i sangen på displayet og flagre litt, dvs 1.36 så kan den bli utydelig litt og så gå tilbake til rett tid, det andre som skjer er at sang nr f.eks sang 15 så blir det borte litt og så kommer det tilbake igjen, vis den da ikke hopper til radio.

Så er et eller annet med cd veksler som kutter eller noe, hvorfor og hvordan veit jeg ikke.. Etter jeg koda om til aktive høyttalere så er det ingen som helst forskjell i lyd eller lydstyrke. Så hva den innstillinga egentlig er god for skjønner jeg ikke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.