#1 Skrevet November 18, 2009 Da har jeg klart å kaste en bukse med nøkkel til A4'n i vaskemaskina. Satt nøkkeln til tørk. Men lurer på hva det evt koster for ny nøkkel hos møller? Takker på forhånd for svar. - Simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2009 har du samme nøkkel som til rs4 b5 noe jeg tror koster nøkkelen 1700 og programering 300. totalt den nette sum av 2000 for en nøkkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2009 eller du kan kjøpe nøkkel på eBay og få den skjært og koda i Norge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2009 eller du kan kjøpe nøkkel på eBay og få den skjært og koda i Norge... sistnevnte blir mest sannsynlig da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2009 Ser at de fleste som er å få tak i er 3 taster. Lukke/Åpne/Bagasjerom. Skal dette ha noe å si da jeg bare har 2 taster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2009 Tror ikke det - min bagasjeromsknapp er inaktiv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2009 Eller en brukt nøkkel på Ebay, så flytter du over ditt gamle nøkkelblad og startsperretransponder og koder sentrallåsen på nytt så fjernkontrollen virker. Startsperretransponderen pleier å overleve vaskemaskin, da den er forseglet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2009 Betalte rundt høvdingen. for nøkkel, omkoding av startsperra osv. Det var en vw golf 4 tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2009 koster 1000kr for nøkkel med koding på møller. gjorde dette i ålesund for noen mnder tilbake.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 20, 2009 3knappers nøkkel til rs4 kosta 1700kr pluss 300 for programering på møller e-18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 20, 2009 Ikke no vits i å skrive her lenger Men takk for at dere tok tid til å skrive. Demonterte nøkkeln og lot den tørke på badet en god stund. Så var den i form igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...