#1 Skrevet November 18, 2009 (endret) Hei Veit dette er bannlyst men håper på hjelp lika vel. Har kjøpt ny bil til kjæringa. Skoda Fabia 2001 1.4 bensin stv. Her er servo pumpa deffekt. Eg har fått tak i ein som heiter: 6q0 423 155 AD. Vil denne passe i bilen min. Det er vist 2 typer??? I tillegg lurer eg på om det er nokon som kjenner til at det er riktig at det kun skal være 2 volt spenning ved dreing av ratt. Er dette da kun ein styre strøm for å sette i gang pumpa. Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2009 Ingen som kan hjelpe meg med dele nr?? Har fått vite at ad pumpa ikkje fungerer på denne bilen. Vilket nr trenger eg da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2009 Klippet og limt i fra vagcat.com Partlist: hydraulic pump / SMI-KOYO oil container / observe technical service handbook: / ******* / see illustration also: /*****A.S. 70/2002 ***** 423-45 **** / 1 6Q0423156R hydraulic pump with electric motor / F >> 6Y-4-929 644* SMI-KOYO / (1) 6Q0423156AA hydraulic pump with electric motor / F 6Y-4-929 645>>* SMI-KOYO / PR-1N2/1N5 (1) 6Q0423155AD hydraulic pump with electric motor / F 6Y-4-929 645>>* SMI-KOYO / 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2009 Hmm skjønner eg ingen ting. Skoda sa eg ikkje kunne bruke pumpa som sluttet på AD??? Eg demonterte pumpa og det er ei trw pumpe, så kansje det stemmer at ikkje eg kan bruke ad sidan den er koyo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2009 de kan ikke brukes omhverandre nei,passer ikke oppmot tannstanga.feil tilkoblinger på rør/slanger er det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2009 Eg har fått tak i ei trw pumpe men veit ikkje nr da dette var vekke på ho. Det bør jo kunne passe det vel?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 21, 2009 fra samme leverandør skal passe ja,den isolasjonen som sitter rundt den originale pumpa er bare å kaste,denne som gjør at den ryker,samler på fukt og får vann i styreenheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 21, 2009 Hei, takk såg det på den eg tok ut av bilen :-) Det er suverent at den skal passe. Den nye må kodes inn i bilen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 21, 2009 er bare å skifte,så slette feilkoder,skal ikke trenge kode noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 25, 2009 Da er denne blitt skiftet. Ikkje høyr på skoda som forteller mykje tull med delenr. Eg fikk tak i ein som ikkje skulle fungere i følge skoda. Men denne fungerer fint. Så lenge det er riktig produsent (trw eller koyo) så er det et fett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...