#1 Skrevet November 19, 2009 Hei! Driver å funderer på å kjøpe meg servo kortstyring til gammel audi 80/90 type 85, den som de selger på 034: http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_66_67&products_id=817 Er det noen som har erfaring med denne ? Er det bare å bruke original servopumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2009 Hvorfor ikke gå for et gear. det gjør susen det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2009 javel men hvordan er dette å få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2009 jeg kjøpte til min urquattro med krb. Han bruker det samme i isbilen også mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2009 ok! hvordan var prisen på denne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2009 Rett under 3500 om jeg ikke husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...