#1 Skrevet November 19, 2009 Hva er nr på å se om bilen trekker tilbake tenningen å hvordan skjekker jeg dette. må dette gjøres i realtime? å hva slags verdier burde dette ligge på normalt med chippet bil audi a4 1996 kai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2009 bumpibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2009 Hva er nr på å se om bilen trekker tilbake tenningen å hvordan skjekker jeg dette. må dette gjøres i realtime? å hva slags verdier burde dette ligge på normalt med chippet bil audi a4 1996 kai bør iallefall ikke trekke tenning mer enn 3-4 grader... på 95 okt,, og så godt som ingenting på 98 okt. slik var det på min gti iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2009 bør iallefall ikke trekke tenning mer enn 3-4 grader... på 95 okt,, og så godt som ingenting på 98 okt. slik var det på min gti iallefall oki så var det bare hvilke measuring block jeg ser dette på da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2009 Husker ikke blocken i farta, men du kan bla deg nedover til du får opp "knock controll" i vinduet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2009 Husker ikke blocken i farta, men du kan bla deg nedover til du får opp "knock controll" i vinduet. takker for det.. husker du hvilke verdier dette skal ligge på å må jeg kjøre å se på dette santideig eller kan jeg logge det på noe vis kjører på 98 oktan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2009 Du kan logge dette ja. På maks belastning (1500 og oppover) på 5 gir , ligger min på maks 4 grader . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2009 Du kan logge dette ja. På maks belastning (1500 og oppover) på 5 gir , ligger min på maks 4 grader . takker for alle svar.. kjempe flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...