Anbefalte innlegg

Hva er nr på å se om bilen trekker tilbake tenningen å hvordan skjekker jeg dette. må dette gjøres i realtime?

å hva slags verdier burde dette ligge på normalt med chippet bil

audi a4 1996

kai

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er nr på å se om bilen trekker tilbake tenningen å hvordan skjekker jeg dette. må dette gjøres i realtime?

å hva slags verdier burde dette ligge på normalt med chippet bil

audi a4 1996

kai

bør iallefall ikke trekke tenning mer enn 3-4 grader... på 95 okt,, og så godt som ingenting på 98 okt. slik var det på min gti iallefall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bør iallefall ikke trekke tenning mer enn 3-4 grader... på 95 okt,, og så godt som ingenting på 98 okt. slik var det på min gti iallefall

oki så var det bare hvilke measuring block jeg ser dette på da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke blocken i farta, men du kan bla deg nedover til du får opp "knock controll" i vinduet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke blocken i farta, men du kan bla deg nedover til du får opp "knock controll" i vinduet.

takker for det.. husker du hvilke verdier dette skal ligge på å må jeg kjøre å se på dette santideig eller kan jeg logge det på noe vis kjører på 98 oktan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan logge dette ja. På maks belastning (1500 og oppover) på 5 gir , ligger min på maks 4 grader .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan logge dette ja. På maks belastning (1500 og oppover) på 5 gir , ligger min på maks 4 grader .

takker for alle svar.. kjempe flott

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.