#1 Skrevet November 19, 2009 Har nettopp lakket noen skjermer, panser og frontfanger.Resultatet ble så å si perfekt( i henhold til den "røffe" looke`n bilen skal ha).Meeeen, når man kjenner etter så er lakken røff. Og det er jo egentli tøft!Men antar dette bli no sviiineri med tanke på møkk og lort som setter seg bedre på røffe overflater. Og dum som jeg er så spør jeg dere lakk-guru`er og andre ikke-dødlige om en ting;kan jeg/bør jeg gå over med fin-fint pussepair? eks 1600, for og få en glattere overflate?,,:confused: Håper på svar fra dere godtfolk:tilber: Link til prosjekt: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=172546 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2009 Da har du nok hatt på for lite lakk. Begynner du å pusse på dette med papir får du bare riper, og jeg mistenker også at lakken blir blankere. Jeg har fått lakkert hele bilen min med lakk med så mye matningspasta som overhodet er mulig å få i lakken, og det skal ingenting til før den blir blank. Har ei ødelagt dør som jeg har testet å lage noen riper i (ikke med skarpe gjenstander), og det snåle er at ripene blir blanke Blir som å polere opp lakken. Lakken vil alltid virke litt røffere når den er matt, men får du på nok lakk så inneholder den ikke porer som gjør den enda røffere, og samler dritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2009 er jo 3 lag på`n=).... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2009 er jo 3 lag på`n=).... Du kan ha på så mange lag du vil om du har for lite lakk ut av sprøyta, det vil uansett bli ru Jeg er ikke 100% sikker på at dette er problemet, men jeg mistenker det ut i fra mine egne erfaringer med sprøyting av matt farge på mindre deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2009 Tenker jeg lar det bli som det ble=). Røft er tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2009 Så nå kult ut i prosjekttråden din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2009 Så nå kult ut i prosjekttråden din. håper nå i allefall at det blir det: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...