Lakke nedre del støtffangere Touran

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en touran, og vil lakke nedre del på støtfangere foran og bak. Noen som bor i Osloområdet og har gjort dette, og til hvilken pris? Og hvor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil fylle på med å si at Møller som jeg skal hente bilen hos har gitt meg pris på dette pålydende 3800,-. Var en del jobb sier de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan ikke være ille pris, hvis prisen er inkl. jobb og mva

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke dyrt nei.. mye arbeid ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3800 tror eg ikke er gale, møller skal å er vell veldig flinke også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er komplett, dvs med lakk + arbeid og demontering/montering. Hvis dere syns dette er en grei pris blir det nok til at de får lakke dette for meg før jeg henter bilen.

Men det jeg ikke blir enig med meg selv om er hvor mye av støtfangeren som skal lakkeres. I utgangspunktet hadde jeg tenkt meg at alt utenom dekslene for tåkelys skal bli lakkert. Bilen er såkalt diving blue, så det betyr endel for utseende å få dette riktig. Hadde bilen vært svart hadde det vært litt enklere.

Sleng ut forslag eller ideer, .....eller bedre....bilder av touraner der ute som er lakkert helt ned. Tenker da på originale sådane uten noen form for styling. Og da gjerne i lignende blåfarge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dette hørtes helt greit ut jeg også. Hvilken møller er dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller på Sandnes og Jæren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lakk alt, er du ikkje fornøgd er det berre å kjøpe nye deksel, trur dei koster ca 200pr stk, dyrere å få lakert dei etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil. Dekslene mine blir nok blå, liker det bedre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mente selvfølgelig at dekslene for tåkelys blir svarte, IKKE blå. Men savner flere bilder på hvordan detter har blitt gjort av andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger MANGE bilder av flere forskjellige touran'er på forumet. Bare og ta seg tiden og sjekke ut trådene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var 3800kr en grei pris du fikk fordi du kjøper bilen derfra, eller er det dét de pleier å ta for å lakke de nedre steinsprutfeltene?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik jeg forsto det var det normalpris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi?:P Da skal jeg jaggu ringe Auto E18 og høre imorgen:D Fikk pris av en kompis, 6k for lakkering av steinsprutfelter, samt hele bakfangeren..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det er snakk om hele bakfangeren er vel det litt mere jobb enn bare nedre deksel vil jeg anta, den må vel også demonteres. Men 6k er selvfølgelig en del penger. Siden det er en kompis burde vel han gitt deg en bedre pris.......mener nå jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør all demontering selv, så det skal ikke ha noen innvirkning på prisen. Var forresten en tur på Møller Bilskade på Rud, og der virket de ikke videre interessert i å hjelpe meg med verken jobb eller pris, men etter litt så fikk jeg beskjed om at det ville komme på 10k+/-..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel i drøyteste laget. Er nok priset for å være sikker på at du ikke bestilte jobben der. Eller for å si det rett ut....de gidder ikke.

Under forumet "rabbatavtaler" mener jeg å ha lest at et lakkeringsverksted i Sandvike eller der omkring, hadde meget gode priser på lakkering av hele fronter på vw. Kan være verdt å sjekke ut dette.

Men min er ihvertfall ferdig lakkert til en bra pris, bilen hentes neste uke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel i drøyteste laget. Er nok priset for å være sikker på at du ikke bestilte jobben der. Eller for å si det rett ut....de gidder ikke.

Ja, det var vel egentlig litt den følelsen jeg fikk av å prate med folka der også..

Men min er ihvertfall ferdig lakkert til en bra pris, bilen hentes neste uke.

Gratulerer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.