#1 Skrevet November 20, 2009 Har nettopp installert RNS-E i min 2004 Audi A4, og må kode om RNS-E enheten samt infotainment (FIS) i displayet. Har alle koder, men ikke Vag Com. Har heller ikke helt peiling på hvordan dette skal plottes inn, så trenger litt hjelp Er det en vennlig sjel med Vag Com som kunne tenke seg å hjelpe meg med å kode om disse tingene? Jeg er rimelig mobil i Bergensområdet, så kan komme der det måtte passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2009 Har nettopp installert RNS-E i min 2004 Audi A4, og må kode om RNS-E enheten samt infotainment (FIS) i displayet. Har alle koder, men ikke Vag Com. Har heller ikke helt peiling på hvordan dette skal plottes inn, så trenger litt hjelp Er det en vennlig sjel med Vag Com som kunne tenke seg å hjelpe meg med å kode om disse tingene? Jeg er rimelig mobil i Bergensområdet, så kan komme der det måtte passe Jeg har vag-com, men har aldri gjort sånne kodings jobber før, men du kan få taste det inn på eget ansvar om du vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2009 Jeg har vag-com, men har aldri gjort sånne kodings jobber før, men du kan få taste det inn på eget ansvar om du vil. Hmmm... Har aldri brukt Vag Com selv heller. Har du kontroll på programmet og hvor man skal taste inn koder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2009 Hmmm... Har aldri brukt Vag Com selv heller. Har du kontroll på programmet og hvor man skal taste inn koder? Vet hvor man taster det inn, men der stopper min kunnskap. Tror en skal ha litt mer peiling på hva man roter med i vag com enn jeg har for å kode det du ønsker. Om man gjør noe feil er det ikke bare til å trykke på angre kanppen så er alt tilbakestilt, man kan rote det skikkelig til etter hva jeg har lest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2009 Hør med Kristoffer Stranden. Han har hjulpet meg med litt VAG-com koding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...