Fjerne Katalysator Audi 100 2.5TDI

Anbefalte innlegg

Er det noen som har gjort dette? Finnes det ferdige erstatningsrør å få tak i? Erfaringer?

 

Mvh

 

Tore Vormeland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på tdi-trim eller tdi og katalysator på forumet, så finner du all den infoen du trenger, og mere til.

 

Kort summert, dropp det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ikke så mye info om dette nei... Men en post som fortalte at du hadde gjort dette med din. Finnes det enkle erstatningsløsninger eller er det enkelt å bytte ut? Jeg har muligens gåen katalysator på min, og har ikke tenkt å kjøpe ny...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta av katen, dunk ut innmaten, montèr. Eller ta den av, reis til et eksosverksted og få de til å sveise et erstatningsrør på lengden og flensene. Katalysator er så vidt jeg vet ikke påkrevd på en diesel av den årgangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har gjort dette? Finnes det ferdige erstatningsrør å få tak i? Erfaringer?

 

Mvh

 

Tore Vormeland

 

På min gamle 100 2,6 gikk det ann å få orginale rør i stedet for katalysator. for det ble levert uten cat på noen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.