#1 Skrevet November 20, 2009 (endret) Hallois, har et instrument til G60 som er litt slarkete i kantene på ene banen i printplasten så har det vært litt vamt, og dette trenger utbedring, grunnen til varmen veit jeg ikke, da dette skjedde før min tid med instrumentet noen som har noen tips i hva jeg kan gjøre her? lodding tror utgår grunnet plastikken er så utrolig tynn slenger inn noen bilder av skaden. så folk får en idè om hva som må til for å gi dette instrumentet nytt liv Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2009 Det enkleste er vel å finne de to kontaktpunktene som denne banen forbinder, og lodde på en ledning istedenfor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2009 jo.. ja.. ser den i grunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2009 etter litt forskring går den til pin5 på CE2 kontakta dvs MFA Ground så der kan det loddes da det er metall (får'n tru) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2009 etter litt forskring går den til pin5 på CE2 kontakta dvs MFA Ground så der kan det loddes da det er metall (får'n tru) jepp, lodd i vei en ledning fra A til B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2009 slik så mitt ut etter en liten feilkobling. Ble fikset med at han loddet på en ledning i hver ende av der det var svidd.. funket fint hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2009 det der er jo akkurat samme printbana det ..... er det noe std greier? fant ut via a2resource.com at dette er jordinga til MFA'n hvor mye feil kan det kobles tenker jeg? men, da lodder jeg en del av en TP fra A til B jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2009 det der er jo akkurat samme printbana det ..... er det noe std greier? fant ut via a2resource.com at dette er jordinga til MFA'n hvor mye feil kan det kobles tenker jeg? men, da lodder jeg en del av en TP fra A til B jeg Bruk par 3 i TP`n, der skal visst B grena være konge til slikt... (Veldig viktig:p) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2009 lol ble i det 4de paret gitt lol uansett, shit is in orden nå funka og lodde det sammen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...