Anbefalte innlegg

Hentet bilen min i går fra Oslo og kjørte gjennom tidenes regnvær og dammer i går kveld på vei hjem til stavanger.. I dag stussa jeg på at det var så blødt på gulvet i bilen, selv under mattene... det viser seg at det er blødt bak også.. Så det har sikkert komt noe vann inn undenifrå når jeg har kjørt i en av de store dammene..

Spørsmåle mitt er vell egentlig om det finnes en enkel måte å fjerne dette vannet på?

Har hørt noe rykter om ein haug med avispapirer.. Også om varmeovner.. Har dere noen gode tips? Er bruksbil så jeg kan liksom ikke plukke den i fra hverandre heller helt sånn uten videre..

Takker for alle svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en mk2 dette?

Isåfall er det jo svært enkelt å kaste ut stoler og baksete. Da er det jo ikke mye igjen før gulvteppe er ute av bilen. Hvorfor ikke bare gjøre det og kjøre noen dager uten tepper? Like greit å tørke ting ordentlig. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter Freddy her, eneste måten å få det helt tørt på. Så er du sikker på at det ikke går mugg å drit i teppet også.

Å når det først er ute, er det jo en fin sjanse til å rense det ordentlig også ;)

Er det A4'en, er det vel litt verre med ledninger osv, å da ville jeg satt den i en tørr og varm garasje, med åpne vinduer og 2-3 varmevifter inni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også kan du sikkert ta av dørtrekkene og fikse plasten der, evt sjekke alle bunnplugger mens teppet er ute, så kommer det ikke mer vann inn ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er 2eren som lekker :P. så er det 99% sikkert at det er drittplasten i dørene!

for tørking så funker 5-6 timer på tomgang med varmeapparatet på max mot gulvet bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hevet ut gulvmattene nå og lagt avis på gulvene.. Når jeg har kjørt har jeg hatt full varme på gulvene. Skifter nok aviser i morgen på gulvene og setter varmen på en god stund.. :)

Er golfen ja.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.