#1 Skrevet November 20, 2009 Har tenkt å få bestille meg en ekstra nøkkel til min A4 b6, men jeg har ikke den "nøkkel-brikken" som det står i instruksjonsboka att man må ha for å få bestille ny nøkkel! Er dette et problem eller går det ann å dette fikse uansett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2009 Pleier å gå helt greit, da nøkkelnummeret ligger på hiddensystemet til Møller så lenge det ikke er byttet låser eller de er byttet hos Møller. Kodingen av startsperre skjer såvidt jeg vet online på verkstedet, så det er piece of cake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2009 Pleier å gå helt greit, da nøkkelnummeret ligger på hiddensystemet til Møller så lenge det ikke er byttet låser eller de er byttet hos Møller. Kodingen av startsperre skjer såvidt jeg vet online på verkstedet, så det er piece of cake. Helt riktig:) Null problem å bestille ny nøkkel bare ved hjelp av chassisnummeret;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...