#1 Skrevet November 20, 2009 Var ikke sikker på hvor denne skulle ligge så legger den her Lurer på om det er mye jobb å bytte setebelte foran på Passat 3BG, og hvor mye det koster for nye eller om noen har og selge? Belte på passasjer siden går såvidt opp:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2009 Har samme problemet med beltet på førersiden fremme. Beltet vil ikke strammes opp. Noen som vet om dette kan gjøres selv, eller om man må ha godkjente folk til å gjøre det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2009 Har hørt man må bytte hele belte med strammeren og alt , men noen som vet om det er mye jobb og hvor mye nytt koster eventuelt om noen har og selge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2009 Bump:) Etter at min har stått rolig et par uker har beltet på førersiden blitt helt håpløs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2009 belta koster ca 1000.- hos høgger, og det er skiftet på ca 15min. du løsner øvste b-stolpedeksel og kanaldeksel så det nederste b-stolpe dekselet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2009 Takk for svar Okei, så man har lov å gjøre det selv altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2009 koster ca 1300 ny så i stedet å få en hos høggeren som du må bytte etter et år så er vel det bedre. Et tips. Får å få selen ut av snella når du skal montere den nye så må snella holdes i den posisjonen som den står montert. Hvis man ikke vet det kan det bli vanskelig.. (egen erfaring:p) Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 28, 2009 (endret) Jeg fikk feil på selen min på EU i sommer.. Den er enkelt å bytte, men holdes rett vei for å få ut selen ja:p og du har lov å bytte selv ja;) Jeg kjøpte ny på møller, mener jeg betalte snøtt 1400 inkl VACN, kjøper ikke sikkerhet brukt!! Vet jo aldri hva bilen, som delen kommer ifra har vært igjennom, er en grunn til at den står på hugger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 28, 2009 Jeg kjøpte ny på møller, mener jeg betalte snøtt 1400 inkl VACN, kjøper ikke sikkerhet brukt!!Vet jo aldri hva bilen, som delen kommer ifra har vært igjennom, er en grunn til at den står på hugger.. Her er jeg enig, ville heller brukt de ekstra hundrelappene på å få noe man kan være trygg på. Det er som nevnt en grei sak å bytte, selv om det kan bli litt fikling. Det øverste B-stolpedekselet sitter forresten festet i en skrue bak airbag-merket (vippes ut), ikke bare klips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...