#1 Skrevet November 21, 2009 Hepp... jeg er lat og vurderer å kjøpe meg en slik: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5178&katid=72&mid=m436&id=&vn=7 Noen som kunne ha hjulpet meg å montere i Oslo/bærum området? Kunne sikkert fått en kasse øl eller det for jobben også. Tar også i mot andre tips og råd om å slippe og skrape is i vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2009 (endret) Sjekk prisen på meca,vi har rabatt der. Husk at at motorvarmer må kjøpes separat,så heller den og kutte ut laderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2009 ok, hvor mye rabatter har vi? Andre gode løsninger for motor og kupevarmer? Peiling på pris på full pakke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2009 eg betalte ca 2200kr for kupevarmer, blokkvarmer og det eg trengte av kabler. veldig enkelt å montere viss du skal bare ha kupevarmer og motorvarmer. eg brukte kansje 30min på å montere kupevarmer og 45 min på blokkvarmaren. men det kommer ann på kva bil du har og om det er lett å få kabler gjennom torpedoveggen. eg har montert det på ein golf v. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2009 Leser på linken over: 1200 meter høres flott ut, særlig når du må ut i 15 graders kulde for å kople inn strømmen først. Webasto er tingen, men koster 8-10 gg så mye, men er verdt hver eneste krone! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2009 skal være enig at fjernstyring er bortkasta penger på defa. billigare å kjøpa ein timer som man sitter i stikkontakten slik at den går på når du vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2009 kim martinussen: Hvor kjøpte du? Dieselvarmer hadde helt klart vært å foretrekke. Men da må jeg vel ut med 20 tusen? Billigere i sverige eller andre triks? Så lenge du husker å koble til strøm før du går fra bilen så kan defa og fjernkontroll fungere i de fleste tilfeller så lenge du ikke er på hyttetur eller andre plasser uten strøm. (som i og for seg skjer ganske ofte:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2009 Har forresten en 2003 Audi Allroad... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2009 kim martinussen: Hvor kjøpte du?Dieselvarmer hadde helt klart vært å foretrekke. Men da må jeg vel ut med 20 tusen? Billigere i sverige eller andre triks? Så lenge du husker å koble til strøm før du går fra bilen så kan defa og fjernkontroll fungere i de fleste tilfeller så lenge du ikke er på hyttetur eller andre plasser uten strøm. (som i og for seg skjer ganske ofte:( eg kjøpte av sindre iversen her på forumet som jobber for meca. hyggelig kar som yter rask service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 22, 2009 Har forresten en 2003 Audi Allroad... Da bruker du mye lengre tid på montering enn det som Kim har skissert høyere opp her. Det som mest tid er å finne ut hvordan man skal få kabler inn i copupeen, og deretter gjøre det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 22, 2009 Møller har hver høst kampanje på Defa-pakker ferdig montert. Eks. motor og kupevarmer koster 4000,- ferdig montert. Ikke så altfor galt hvis en ikke ønsker å gjøre jobben selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 22, 2009 Har fått tilbud om ny Webasto Standard Thermo top E med fjärrstart(T91) til ca 8000,- norske kroner fra X trading i Sverige. Bra tilbud? Men da trenger jeg i hvert fall monteringshjelp! Noen som har lyst til å hjelpe? Eventuelt rimelig verksteder på Østlandet som kan ta dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 23, 2009 Inklurerer det ledningsnettet/slanger o.l du trenger og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 24, 2009 Det skal inkluderer monteringskit og alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...