#1 Skrevet November 21, 2009 Lurte på om noen i nærheten av Trondheim hadde lyst til å hjelpe meg i noen minutter. Har montert ledlys med innebygde motstander på bilen min, likevel får jeg feilmelding, har prøvd ulike pærer men ingen hell. Tenkte det var mulig å fjerne/resete feilmeldingen med en Vag-kabel. Hadde blitt utrolig lettet, utrolig irriterende. Mvh Bjørn Gisle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2009 Har vag com, kan ta en titt på dette jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2009 (endret) Tusen takk, vet egentlig ikke om det er mulig å overstyre denne pærealarmen men tenkte det kanskje var verdt et forsøk. Når har du tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2009 se pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...