#1 Skrevet November 21, 2009 Som topic sier... Hvilken type umbraco størrelse brukes til å skru løst dyse innsatsene på en 88mod Golf 2 16v? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2009 bare å prøve det, hvis du ikke har stor nok kan du bruke hodet til en skrue:) Sett 2 muttere på skruene som låsing så har du en nøkkel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2009 10 eller 11 mener jeg det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2009 Vi har allerede prøvd det meste.. Hehe.. 10 eller 11 er det ikke.. Kunne mer virke som en nummer 13 ettersom 12 ble akkruat litt for lite. Så då er det på jakt etter en nummer 13... Men da får jeg ikke fikset det før mandag uansett, siden alt er stengt i mårra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2009 Prøv en 8mm bolt, dem er det stortsett 13mm hode på. Så sett på noen muttere som låsing,som en nevnte over her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2009 det var ikke en dum ide altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2009 Har ganske sikkert 13mm umbrako til pipesett eg. gi en lyd vis du ikke skulle få det til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2009 Youve been called.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...