#1 Skrevet November 21, 2009 Hei har eit lite irriterende "problem".. når jeg hører litt høy musikk i bilen er jeg plaget med at dørhantaket klirrer noe jævli.. hadde den på service hos berge der jeg nemte problemet.. de har sett på d 2 ganger nå uten at d er fikset.. noen forslag til hva jeg kan gjøre? d de på perge gjor va først og lime noe i hantaket, og andre gangen stramma de noe der også en ting til.. hvorden tar jeg ut spilleren i bilen? er ein 2007 mod audi A4... tenkte og sette i en kabel til mp3'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2009 Hei har eit lite irriterende "problem".. når jeg hører litt høy musikk i bilen er jeg plaget med at dørhantaket klirrer noe jævli.. hadde den på service hos berge der jeg nemte problemet.. de har sett på d 2 ganger nå uten at d er fikset.. noen forslag til hva jeg kan gjøre? d de på perge gjor va først og lime noe i hantaket, og andre gangen stramma de noe der også en ting til.. hvorden tar jeg ut spilleren i bilen? er ein 2007 mod audi A4... tenkte og sette i en kabel til mp3'en. Ta bilen med til ett karosseri verksted, dem vet hvordan man strammer til håndtaket ( eller dekslet, det er ett deksel som kan monteres av som er lakert i bilens farge) På min stakk dem en liten stang bak håndtaket og presset en klipps til sides så var det helt fast. For å få ut spilleren så må du ha 4 flate spesial nøkkler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2009 Er det Aux-innganger bak på de orginale Audi-spillerne? Jeg har en 04 A4 med Symphoni-anlegg, er det isåfall muligheter for Aux på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...