Anbefalte innlegg

Hei :)

har eit lite irriterende "problem".. når jeg hører litt høy musikk i bilen er jeg plaget med at dørhantaket klirrer noe jævli.. hadde den på service hos berge der jeg nemte problemet.. de har sett på d 2 ganger nå uten at d er fikset.. noen forslag til hva jeg kan gjøre? d de på perge gjor va først og lime noe i hantaket, og andre gangen stramma de noe der :P

også en ting til.. hvorden tar jeg ut spilleren i bilen? er ein 2007 mod audi A4... tenkte og sette i en kabel til mp3'en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei :)

har eit lite irriterende "problem".. når jeg hører litt høy musikk i bilen er jeg plaget med at dørhantaket klirrer noe jævli.. hadde den på service hos berge der jeg nemte problemet.. de har sett på d 2 ganger nå uten at d er fikset.. noen forslag til hva jeg kan gjøre? d de på perge gjor va først og lime noe i hantaket, og andre gangen stramma de noe der :P

også en ting til.. hvorden tar jeg ut spilleren i bilen? er ein 2007 mod audi A4... tenkte og sette i en kabel til mp3'en.

Ta bilen med til ett karosseri verksted, dem vet hvordan man strammer til håndtaket ( eller dekslet, det er ett deksel som kan monteres av som er lakert i bilens farge) På min stakk dem en liten stang bak håndtaket og presset en klipps til sides så var det helt fast.

For å få ut spilleren så må du ha 4 flate spesial nøkkler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Aux-innganger bak på de orginale Audi-spillerne?:) Jeg har en 04 A4 med Symphoni-anlegg, er det isåfall muligheter for Aux på den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.