#1 Skrevet November 21, 2009 Hei Er det vanlig at en -03 a6 v6 trekker 0,3A når tenning er slått av? Batteriet er flatt etter et døgn.. Første gang jeg dro ut en og en sikring, så forsvant det når sikringa til esp ble tatt ut. Noen ide om evt. feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2009 Kanskje en jordfeil? Hvis batteriet er flatt etter ett døgn, så er enten trekket høyere enn du sier, eller batteriet ferdig.... 0.3A x 24timer = 7,2 Ah, ett batteri til en slik bil, er vel på minst 80A, og skulle følgelig tålt det strømtrekket i 7-8 døgn før du fikk startproblemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2009 må huske at tenning må vere slått av, alle dører skal vere lukket og bilen låst før alle styreenheter går i sleep, da skal den trekke i underkant av 0.05A mener jeg.. kan høres ut som batteriet ditt er ferdig, for den skal klare mer enn 1 døgn med den utladinga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2009 Takker for svar. Prøver med nytt i morra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2009 Er vel 120 Ampere batteri i disse. Har iallefall det i min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...