#1 Skrevet November 21, 2009 Fattern har en 95 mod audi 80, som han har litt problemer med kupelyset på. Som oftest er det jo problem med at en dørbryter er defekt som går at lyset ikke tenner når døra åpnes. Men her er det omvend! Om jeg setter på bryteren i taket på Dør-stilling så lyser det hele tiden, uavhengi av om dørene er åpne/igjen? Bakluke-lyset fungerer som den skal! Hva kan dette ha seg? Bilen har forresten sentrallås Om det skal ha noe å si! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2009 Ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2009 I og med at disse bryterene bryter til jord, tipper jeg at en av ledningene som går til bryterene, evt. bryterene jorder ett sted, eller at det jordes på en måte i/ved lyset i taket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2009 Ingen?? Fant du ut av dette problemet? Har samme greiene selv nå på min bil: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2009 Der var en bryter i bakdøra som var ødelagt og var derfor jordet hele tiden, og dette førte til at lyset lyste hele tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...