#1 Skrevet November 22, 2009 Ingen her som er flinke med Golf IV eller Bil generelt og som kunne tenkt seg å hjulpet meg med å satt i nye front å baklykter ? Var ute å skulle gjøre det istad men var vanskelige enn først antatt! Send gjerne mld eller ring om du kan! Mvh Joakim Ringjord - 916 94 265 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2009 Ingen her som er flinke med Golf IV eller Bil generelt og som kunne tenkt seg å hjulpet meg med å satt i nye front å baklykter ? Var ute å skulle gjøre det istad men var vanskelige enn først antatt! Send gjerne mld eller ring om du kan! Mvh Joakim Ringjord - 916 94 265 Om du skal bytte frontlyktene må du av med støtfangeren, men baklyktene er enkle. 2 skruer paralelt med bakluke og en skru inn i mot bakskjermen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2009 takker Truls, fryktet litt av jeg måtte av med frontfanger før lyktene, så får begi meg ut på det en gang til å prøve ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2009 ja frontfanger må av før du kan få ut lyktene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2009 takker Truls, fryktet litt av jeg måtte av med frontfanger før lyktene, så får begi meg ut på det en gang til å prøve ... Ingenproblem;) Skulle ha hjulpet deg om jeg hadde vist hvordan man tok av fangeren;p Men ka hjelpe deg bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2009 ta av grillen så sitter det noen bolter som holder fangeren også sitter resten av skruene til fangeren i innerskjermen, ganske lett i grunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2009 ta av grillen så sitter det noen bolter som holder fangeren også sitter resten av skruene til fangeren i innerskjermen, ganske lett i grunn pluss en skrue på hver side bak det plastikk lokket nede i fangeren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 23, 2009 har ikke hatt av orginal fanger før så tenkte ikke på dem hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 23, 2009 Problem solved! Learning as we went! Det gikk seg til etter hvert EDIT** Regner med Joakim kommer med noe bedre enn mobilbilder snart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 23, 2009 Her er noen mobilbilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 23, 2009 bah !!!! dere må jo bytte ut parklyset til led eller bare fjerne det !!! går jo ikke ann å ha det sånn ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 23, 2009 Hehe, det får bli en annen kveld Jeg er rimelig fornøyd bare med å få de lyktene på plass i første omgang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...