#1 Skrevet November 22, 2009 Hei har problemer med å få el vinduen på 100 til å fungere er helt dødt når eg prøver bryterene har sjekket alle sikringene som er i dasjen på førersiden men alle var hele? sitter det sikkringer andre plasser? trenger tips hadde jo vært litt kjekt å kunne åpne vinduene foran: rolleyes En ting til. det er litt vann på gulvet foran og bak på førersiden hvor pleier disse å lekke inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2009 Om du tenker type 44, så er det mest sikkert knappen(e) på førersiden som er problemet. Ta opp og puss på kontaktene så ordner det seg sikkert. Hvis ikke... vel, da har selve motoren satt seg.. Kjent problem Løsning på det er å dunke og håpe den kommer seg, ellers er det en tur på huggern og hente ny. Ps. Du MÅ ha knapp for vinduet, venstre forran tilkoblet, for at alle andre vinduene skal fungere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2009 Om du tenker type 44, så er det mest sikkert knappen(e) på førersiden som er problemet. Ta opp og puss på kontaktene så ordner det seg sikkert. Hvis ikke... vel, da har selve motoren satt seg.. Kjent problem Løsning på det er å dunke og håpe den kommer seg, ellers er det en tur på huggern og hente ny. Ps. Du MÅ ha knapp for vinduet, venstre forran tilkoblet, for at alle andre vinduene skal fungere. Takker for svar:) er en 92 mod så då er det vel ikke en 44 er vel mye det samme som kan gå galt så eg sjekker ut tipset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2009 setter en femmer på releet har bytta på mine c4er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2009 (endret) setter en femmer på releet har bytta på mine c4er Oi hmm hvor sitter dette? evt nr på rele greit å slippe å lete mer en nødvendig:p Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2009 Foreløpig ikke nevnt, men heller ikke ukjent: En eller flere ledninger har knekt av i gjennomføringen til førerdøra. Har skjøtet mange slike Lett å sjekke ved å bare vippe ut belgen fra a-stolpen kikke etter suspekt kabling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...