Anbefalte innlegg

hva kan problemet være når det dugger i kupeen på en rs4 b5? mattene er ikke spessielt våte og er ikke lekasje på varmeregisteret men dugger alikavel. på rs2`n jeg hadde dugget det nesten aldrig. kliman min står altid i auto. kan "tørkeren" være dårlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det byttet pollen-/kupefilter på denne i det siste da??

Har opplevd mange ganger at det dugger igjen når pollen-/kupefilteret er "tett"..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært borti at motoren på gjenluftspjeldet har konka ut, og da dugget bilen kraftig igjen..

Just a thought..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer ikke opp noen feilkoder på vag com vertfall . skal teste og bytte kupefilter i morgen så får vi se om det hjelper

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt samme problem på Golfen i noen mnd nå... Alt er tørt inni bilen, vaska rutene og alt... Tok ut pollenfilteret for en stund siden, det var SVART og TETT... Så nå duggern ikke mer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får kjøpe nytt i morgen. har hatt bilen et halvt år nå og jeg har ikke byttet det og tviler sterkt på at forige eier har byttet noen gang også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.