#1 Skrevet November 22, 2009 hva kan problemet være når det dugger i kupeen på en rs4 b5? mattene er ikke spessielt våte og er ikke lekasje på varmeregisteret men dugger alikavel. på rs2`n jeg hadde dugget det nesten aldrig. kliman min står altid i auto. kan "tørkeren" være dårlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2009 Er det byttet pollen-/kupefilter på denne i det siste da?? Har opplevd mange ganger at det dugger igjen når pollen-/kupefilteret er "tett".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2009 Har vært borti at motoren på gjenluftspjeldet har konka ut, og da dugget bilen kraftig igjen.. Just a thought.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2009 kommer ikke opp noen feilkoder på vag com vertfall . skal teste og bytte kupefilter i morgen så får vi se om det hjelper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2009 Hatt samme problem på Golfen i noen mnd nå... Alt er tørt inni bilen, vaska rutene og alt... Tok ut pollenfilteret for en stund siden, det var SVART og TETT... Så nå duggern ikke mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2009 får kjøpe nytt i morgen. har hatt bilen et halvt år nå og jeg har ikke byttet det og tviler sterkt på at forige eier har byttet noen gang også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...