#1 Skrevet November 22, 2009 har problemer med at det virker som motoren skal kveles når jeg tar løs uansett hvor høyt turtall jeg har. Merker ingenting til dette under kjøring eller når jeg har sluppet clutchen helt. For ca 2 mnd siden fikk jeg ikke bilen i gear og det viste seg at nålelageret var ras, dvs pulverisert. Byttet dette og alt fungerte fint i 3000km til nå. Får ikke opp noen feilkoder med vag-com heller, men så så jeg dette. ser ut til at den ene dysen ikke fungerer... noen som kan bekrefte dette? men så er det jo utrulig rart at jeg ikke merker dette ved kjøring, ikke merket noe effekt tap eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2009 Kan det være svinghjulet som lager så voldsomme vibrasjoner? Kan det tenkes at jeg har montert noe feil når jeg byttet nålelageret? vært greit om noen viste om det skulle være noe på cyl 4 i vag-com en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...