Hva med 275/35-19 på Audi A4 - Går det??

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med 275/35-19 bak på en Audi A4 (2003)?? Er det plass,- med ET35 på felgene?? Felgene er bare 8,5"x19",- hvordan vil 275/35-19 bli da? Går det?? Hjelp : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nok gå ned på 275/30-19 i såfall, hadde det på min A6 på en 9,5" felg og det gikk ikke så bra. subbet i skjermkanten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vil nok i teorien sikkert få plass bak pga smale felger, men det vil nok bare se teit ut med så breie dekk på så smal felg, framme er 275 uaktuelt... uansett må du som det allerede er sagt her ned i 30 profil for å få noenlunde riktig høyde på dekket. Hadde det vært meg så ville jeg max hatt 235/35 forran og 255/30 bak, men 255 må da på 9,5 eller breiere felg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde 265/30 x 19 på 8,5 x 19 felg med 30 innpress. Dekkene var Falken, disse er som kjent mye smalere enn andre merker.

Dette oppsettet subba både bak og foran på litt dårlig vei med f.eks. dumper i sving.

Dette har jo også litt med hvor mye bilen er senka.

Du bør nok heller velge 235/35 x 19.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde 265/30 x 19 på 8,5 x 19 felg med 30 innpress. Dekkene var Falken, disse er som kjent mye smalere enn andre merker.

Dette oppsettet subba både bak og foran på litt dårlig vei med f.eks. dumper i sving.

Dette har jo også litt med hvor mye bilen er senka.

Du bør nok heller velge 235/35 x 19.

Takk for tips ! ;-)

Saken var at jeg hadde fått tilbud om ett sett med 245/35-19 og 275/35-19 BILLIG !! ELlers ser jeg selv at dette blir feil..

Det sitter 235/35-19 på felgene i dag, og jeg tror jeg vil gå opp til 245/35-19 da dekkene er litt for langt "innpå" felgene,- dvs for å få en dekk-kant som beskytter felgene mere. Satser nok på Falken,- det har jeg mange års god erfaring med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilder av bilen din Geir? Ser meget pen ut i avataren din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilder av bilen din Geir? Ser meget pen ut i avataren din.

Ja,- det har jeg. Send meg mail så skal du få se...

engely@online.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.