#1 Skrevet November 22, 2009 Hei.. har skaffet meg en Audi 100 bruksbil åsså lurer eg på om noen vet hvilken styling som står på denne:) er ikke noe fan av styling egentlig, men akurat denne såg ikke så gal ut. mangler leppe til framfanger så eg lurte på om eg skulle sjekke om det gikk an å få tak i denne ennå derfor trenger eg litt hjelp:) bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2009 er vell noen form for add-on greier. har ikke sett det før. om det ikke er noe som er tilpasset fra en annen bil da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2009 er vell noen form for add-on greier. har ikke sett det før. om det ikke er noe som er tilpasset fra en annen bil da. Stemmer er bare nederste delen av fangeren som er styling resten er orginalt. det ser ut til å være beregnet til audi 100 for det passer 100% over alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...