#1 Skrevet November 22, 2009 (endret) Noen som kan bekrefte/avkrefte at C4 S6 2.2 / V8 kalippere er samme som står på S6 plus?? Forran er det jo grei forskjell på skivene iallefall :312 mot 323mm på Plus Men bak har jo begge 269mm skiver , hvorfor skal ikke kalipperne være like Har ulike delenr og får ikke opp noe spesielt i ExKA , og ut i fra bilder ser de meget like ut. Trenger en ny kalipper bak på Plus`n , og hvis jeg kan bruke fra "vanlig" S6 så blir alt så mye lettere Mvh Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2009 De skal være like bak... tørr ikke skrive ETKA? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2009 (endret) Ok, flott Mikkel Hva er ETKA? ... har ikke noe slikt jeg nei Hehe... , trodde det fortsatt var litt fyfy her inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2009 Mener jeg fikk forklart at forskjellen i delnr kun er fare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2009 Her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=169903 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2009 Tusen takk for mer info Thorvald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2009 Skjønner ikke hvorfor det skal være farlig å skrive ETKA... heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...