"nøkkel" til å justere coilover, låne?

Anbefalte innlegg

Noen som har verktøyet som jeg trenger for å justere coilover kittet mitt?

Skal ha bilen inn på verksted av diverse grunneri morgen, og tenkte å få hevet bilen noe for vinteren når den likevel er inne - men, verktøyet som jeg trenger til å Skru er blitt bortevekk!

Noen i nærheten som har å låne bort i et par dager?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg har er vmaxx, justerbart kun i høyde...

Ringen som justerer er typ "hakkete" og verktøyet har 2 tapper og et ledd på midten av dem for å endre "størrelse".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bumper denne.

Bilen blir kjørt på verksted nuh - og det hadde vært glimrende om noen hadde fått tak i / funnet et sånt verktøy til meg ila dagen.

Hvis ikke blir det spennende å se hva de får til med noe annet verktøy.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er Kurland da? ^^ ved nødstilfelle kan du vel sende en mail til Håkon Sandberg og spørre om han kan poste et sett til deg. Men da tar det jo et par dager da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kurland ligger i Lørenskog, like utenfor Oslo.

Har sendt en SMS til Tom Are for å høre med han, da jeg kjøpte settet av han.

Verktøyet jeg hadde ble dessverre borte på verkstedet der vi skrudde på settet. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett at denne er temmelig lik orginalen.

Får vel nesten kjøpe en sånn en og se om den kanskje er brukbar, selv om den er laget for sykler.

TRÅSYKLER. o_O

hehe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å svinge nedom det Robin. mener de jeg har passer til vmax

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaaah! Høres utmerket ut!

Sender du meg adresse på PM?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaaah! Høres utmerket ut!

Sender du meg adresse på PM?

eller så har jeg åsså ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, robin jeg var ute å sjekket nå og det er til FK jeg har. veit ikke om det passer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for den Arve. usikker på om det passer sjæl.

Snakka med Bård, og han hadde 5 forskjellige liggende - så skal få låne alle dem - så er man mer sikker på at det passer.

Veldig bra at noen meldte seg i hvert fall! Vært helt kritisk for meg dette.

Fikk kjøpt den på Biltema da - den vakke mye stor. Tror ikke den gjør store nytten. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for den Arve. usikker på om det passer sjæl.

Snakka med Bård, og han hadde 5 forskjellige liggende - så skal få låne alle dem - så er man mer sikker på at det passer.

Veldig bra at noen meldte seg i hvert fall! Vært helt kritisk for meg dette.

Fikk kjøpt den på Biltema da - den vakke mye stor. Tror ikke den gjør store nytten. :P

hehe! Alt for å hjelpe kompiser vøtt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel Bård, det var glimrende!

Fordi de ikke var justerbare, så brukte de faktisk 2 forskjellige - like greit at jeg tok med alle!

Får henta bilen i morgen tidlig.. Blir spennende å kjøre da yr.no melder om is pga. fryst regn.

Lenge leve sommerdekk!

Om det er for ille lar jeg den stå og drar tilbake på kvelden med vinterdekka og bytter der nede.

Så får du tilbake tinga på Torsdag/Fredag?

Må bare få siste ventilen til motor først. Den kommer visstnok i morgen eller Torsdag. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel Bård, det var glimrende!

Fordi de ikke var justerbare, så brukte de faktisk 2 forskjellige - like greit at jeg tok med alle!

Får henta bilen i morgen tidlig.. Blir spennende å kjøre da yr.no melder om is pga. fryst regn.

Lenge leve sommerdekk!

Om det er for ille lar jeg den stå og drar tilbake på kvelden med vinterdekka og bytter der nede.

Så får du tilbake tinga på Torsdag/Fredag?

Må bare få siste ventilen til motor først. Den kommer visstnok i morgen eller Torsdag. :)

hehe! bra dem fikk fiksa det da :)

jepp Torsdag /Fredag passer perfekt :) skal senke en TT i helgen så da trenger jeg dem ;)

Bare ring meg du ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det løste seg til slutt da,Robin. :)

Hadde jeg hatt nøkler/sett liggende,skulle du sef fått en ny nøkkel! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, takk Bård! Ringer deg i morgen jeg da!

Og takk for tilbakemeldingene og forslag Tom Are. :)

Vurderer om ikke jeg skal bestille opp en nøkkel som passer uansett - er jo dritkjekt å ha!

Og kanskje noen andre trenger ser denne tråden og ser jeg har skaffet meg en selv? :)

Nå er i hvert fall bilen omtrent 3cm høyere og endelig fikk jeg gjennomført grunninnstilling av Xenonlysa! Det var digg! Endelig lyser dem skikkelig. :)

Og, ganske mange måneder siden jeg kjørte knirkefri bil.

Mangler bare en 4-hjulskontroll og justering nå + siste ventil til motor så er den 100%. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.