#1 Skrevet November 22, 2009 Hmmmm ble stoppet av politiet midt i Oslo sentrum i formiddag pga film på siderutene fremme:) Sikkert ikke noe annet å ta seg til i Oslo sentrum Må fjerne den å vise den på biltilsynet innen ei uke, noen forslag hvordan man fjerner filmen på en grei måte??? varmluftpistol??? sitrusspray??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2009 Dette lurer jeg også på! Leit å høre du ble stoppet da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2009 prøv heller å kjøpe to nye sideruter på huggeren eller noe så kan du bytte tilbake når den er vist? kanskje noen til og med har noen du kan låne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2009 er vel bare og rive av og bruke rødsprit eller noe sånt til og vaske av limet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2009 mener det skal gå med stim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2009 takk for tips... nei må vell bare rive den av. er litt for mørk synnes jeg selv, ser jo ingenting om kveldene må heller få lagt på en lysere en på alle siderutene, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2009 Det er bare å pirke til du får tak ett eller annet sted å rive den av. Trenger ikke steame eller varme eller noe. Den løsner ganske lett bare du får tak i ett hjørne. Så vasker du bare ruten med rødsprit etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2009 Kommer selvfølgelig ann på hvordan type film dette er. Men hvis skikkelig film så er det bare og gå over med varmluftpistol og dra den pent av. Da trenger man ikke og vaske noe heller som regel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2009 Takker for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 24, 2009 Jeg brukte sånn labelremover spray som jeg fikk kjøpt på en industrisjappe i byen..Lukta rimelig sitrus ja! Knivblader sånn du bruker i tapetkniven får du kjøpt i pakke.. Bruker den kniven til å få av et flak.. Jobb deg bortover så du får et skikkelig bredt tak i filmen og riv forsiktig ned.. Fikk problemer når jeg viste bilen til EU kontroll og måtte ta av.. Tok nesten 3 timer på 2 ruter hehe.. Er et helvete med all den limen! Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...