#1 Skrevet November 23, 2009 Som topic : Noen som har sett eller hørt fra Marius knutsen i det siste ? Før jeg legger inn "sure innlegg" på forumet, så kan han få en sjanse til å få forklare seg.... ....men da må han svare på PM.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2009 Snakket med han på telefon i går angående et ratt jeg skal ha som han har og ikke har fått sendt enda. Skulle gi lyd fra seg i dag, men ikke hørt noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2009 han bor i porsgrunn;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=173145 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2009 Vet at han er aktiv på forumet. Jeg skal gi han et par dager...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 8, 2009 har svart deg hver gang, har ikke pc og er borte hele uka så vanskelig og svare. skal sjekke opp sendinga av bilen. mads kristian: jævla kjas om er forbanna ratt, var egentlig ikke med i avtalen vår men sa du kunne få det for og være snill og det eneste du gjør e og mase! men skal pakke og sende det i morra. mvh marius k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2009 Da tenker jeg vi avslutter denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...