#1 Skrevet November 23, 2009 (endret) Skulle på jobb i dag morges og sentrallåsen har kutta helt ut. Funker ikke med nøkkel eller med defa kontrollen....sjekka sikringen og den var OK. skulle jo fylle bensin, har nesten helt tom tank.. men får ikke opp tanklokket eller bakluka uten sentrallåsen. Er det noe man kan dra i på innsiden for å åpne tanklokket? (har bruk slik på andre audi) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2009 Skulle på jobb i dag morges og sentrallåsen har kutta helt ut. Funker ikke med nøkkel eller med defa kontrollen....sjekka sikringen og den var OK. skulle jo fylle bensin, har nesten helt tom tank.. men får ikke opp tanklokket eller bakluka uten sentrallåsen. Er det noe man kan dra i på innsiden for å åpne tanklokket? (har bruk slik på andre audi) ville tro det er vakum styrt sentrallås på disse bilene.. kan være sprekk eller et rør som har hoppet av muligens.. ?? skal jeg ikke si dette sikkert altså. aldri hatt problemet selv men hørtes bare logiskt ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2009 Jeg har skiftet vakumpumpe på min når dette skjedde meg... Disse brenner seg også hvis det er feil på "Bryterene" på låsene henger seg opp. Min pumpe var brent opp jaffal. Ligger innpakket i skumgummi i bagasjerommet i det venstre rommet der du fyller spyleveske til bakruten. Bare å sjekke om den summer å går når du vrir på låsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2009 har lagt merke til at låsene har vært litt treige i det siste...selv med nytt batteri. har søkt litt rundt og tror jeg skal få åpna tanklokket med en liten spake på innsiden av bagasjerommet på høyre side.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2009 etter en time med fikling opp bak trekket i bagasjerommet fikk jeg tilslutt dratt tilbake det lille staget som låser tanklokket. Fått ordna meg "ny" vakuumpumpe via ebay.de og i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2009 Disse vakumpumpene payer etter hvert. enten så slutter pumpa å fungere eller så kan det også være det elektriske inni der, på min så blei det dårlig kontakt i kretskortet på pumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...