Det finnes ikke original bryter for ekstralys.. :)

Anbefalte innlegg

Hei!

Som topic sier, finnes det en original bryter til en Audi A6 B4/C5 med symbol som indikerer reservelys?

Jeg har kjøpt noen ekstralys jeg har tenkt å montere, og å montere noen uoriginal bryter er uaktuelt. Så om det ikke finnes så blir det konstant LightForce power på fjernlys..

Få gjerne delenummer og bilde om dere har det også.

På forhånd takk. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kommer kanskje med litt lite info, vis du ikke har tåkelys så kan d bare kjøpe en bryter med tåkelysbryter og bruke den på ekstra lysa dine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt lite info? Jeg ber om en original ekstra bryter for ekstralys.. Jeg ber ikke om vribryteren som selvfølgelig allerede er koblet til originale tåkelys. Ok, jeg skrev feil i første innlegg, reservelys står det i teksten, men i topic står det ekstralys, og det står da beskrevet hvilke lys jeg skal koble på også, så det burde ikke vært for lite info for folk som er våkne midt på dagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklager på det sterkeste, til dere som svarer ikke kom med anklager som kanskje kan føre til hissig motsvar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hissig? Haha, er du så hårsår?

Når du påstår jeg har for lite info så får jeg vel lov å påpeke at all info du trenger er tilstede. Tåler du ikke å få svar på tiltale så gi da endelig F i å skrive noe som helst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble endelig oppringt fra Møller bil i Trondheim nå, og de kunne opplyse om at noe slikt ikke finnes. Det nærmeste var en bryter for invendig kupelys, med bilde av ei sol på.. Så da får jeg se om det blir noe slikt kanskje.. Får se.. Da monterer jeg vertfall uten bryter i første omgang, så får sikringsholder'n bli brytern min enn så lenge :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal man egentlig med bryter i det hele tatt? Det er mange år siden påbudet om bryter til ekstralys ble fjernet.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker ikke på noe regelverk, jeg tenker på de tilfellene hvor det snør litt, men nok til at ekstralysene blender for mye til at det er hensiktsmessig å ha de på, mens de originale langlysene fungerer greit. Derfor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke så veldig skjemmende å ha en uorginal bryter oppover pedalene f.eks.

Sånn at du bare stikker hånda ned å flipper den av/på når det en skjelden gang trengs.

Bedre det en å ha bilde av en Sol på dashbordet:) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.