#1 Skrevet November 23, 2009 Hei! Har en Audi 80 1993 modell 1.9TDi. Hadde motorvask på den idag, og når jeg skulle kjøre ut fra bensinstasjonen begynner glødelampa å blinke. Den kommer ikke på når jeg skal gløde før starte men etter 30 sek. kjøring begynner den å blinke. Har egen "motorlampe". Og har sjekket bremselys og sikringer. Noen som har vært borti dette før ? Takker for svar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2009 Skal ikkje sei dette med sikkerhet men trur den går på nødprogram når glødelampa blinker. Har du sett i instr boka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2009 Er en gammel bil så har ikke instruksjonsbok. Kanskje noen andre kan svare på dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2009 Motorfeil, oppsøk verksted.. heheh Sjekk med vagcom. Det betyr hvertfall motorfeil... Men kan være mye rart.. På min hadde jeg glemt å koble til brytern på bremsepedalen, og da blinkan.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...