#1 Skrevet November 23, 2009 (endret) Sliter med displayet som skal vise kilometerlengde på min 1997 Audi A3. Det ser slik ut: Finnes det noen måte å reparere dette på? Eller må hele instrumentpanelet byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2009 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2009 Det meste kan jo repareres, men i ditt tilfelle så spørs det jo hvor lønnsomt det er mtp. at det sikkert er en del brukte instrument å få tak i. Blir sikkert billigere også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2009 Det meste kan jo repareres, men i ditt tilfelle så spørs det jo hvor lønnsomt det er mtp. at det sikkert er en del brukte instrument å få tak i. Blir sikkert billigere også Og da kommer mitt neste spørsmål.. ligger km-lengden lagret i instrumentet? eller er det bare et display som henter infoen fra et sted? Litt kjipt å dytte inn et instrument med feil km-lengde liksom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2009 Både kilometerstand og startsperre ligger i instrumentet på den bilen der så du må kode litt med VCDS / VAG-COM. Ellers har du alternativet med et splitter nytt instrument fra merkeforhandler, men det koster som regel vesentlig mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2009 Ok. Takk for svar Da prøver jeg å få tak i instrumentet fra bilen jeg hentet motor fra, så kan de stemme overens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...