#1 Skrevet Januar 16, 2005 Hei, Jeg har en tyskimportert bil, og den har ikke automatisk kjørelys. Finnes det noen måter for å få det til å gå på automatisk? Det gjelder en a3 '97 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2005 Du kan kjøpe ett rele sett på bilextra, mekonomen, biltema, lokal vag forhandler.... Koster vel rundt 500 kroner... Skal også være greit å montere selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2005 Hei, Jeg har en tyskimportert bil, og den har ikke automatisk kjørelys. Finnes det noen måter for å få det til å gå på automatisk? Det gjelder en a3 '97 Eller at du får det omgjordt på VAG verksted, trur dei kan programmere det inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2005 Veit ikke helt åssen det er med Audi, men jeg jobber med MB.. Der går vi inn med en pc og programerer hvordan kjørelysa skal fungere.. Enten om det ikke skal være kjørelys i det heletatt eller om de bare skal lyse når det er mørkt eller om de skal lyse hele tiden.. Skulle ikke forundre meg om Audi har noe av det samme systemet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2005 Jeg ringte til AS bil og de sa jeg måtte kjøpe relè... Men det kan hende det går ann å programmere på nyere biler... Min er en '97 og det gikk ikke... iflg. AS Bil ihvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...